System zarządzania jakością - Spinko Sp. z o.o. 

System zarządzania jakością

Nasi klienci z branży motoryzacyjnej ciągle podnoszą swoje wymagania jakościowe. Spinko gwarantuje spełnienie ich oczekiwań. Firma pracuje wg zasad określonych przez międzynarodowe normy jakościowe ISO 9001:2008, ISO/TS 16949:2009.

Doskonalimy koncepcję TQM, rozumiejąc jakość jako:

  • cel działalności firmy,
  • zadanie każdego pracownika,
  • zapobieganie wadom, a nie ich wykrywanie,
  • ciągłe doskonalenie i rozwój,
  • dostarczanie wyrobów na czas,
  • obniżanie kosztów wytwarzania.

Spinko posiada certyfikaty systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008 oraz ISO/TS 16949:2009 potwierdzone przez uznaną międzynarodową organizację - Lloyd’s Register Quality Assurance.

Wdrożenie tych systemów pozwala nam na zintegrowane zarządzanie firmą i nadzorowanie wszystkich procesów funkcjonujących w Spinko.


Polityka jakości  33 KB

Nasi
Partnerzy
w biznesie: